F.A.Q.

Hoe kan ik contact opnemen?
U kan ons op verschillende manieren contacteren:
1. GRATIS via Skype (skypenaam: eroticashop.be)
2. via ons online contact formulier, klik hier .
3. via mail: 
    contact Eroticashop.be
Hoe plaats ik een bestelling?
Bestellen bij Eroticashop.be gaat via een paar eenvoudige stappen.

Kies uw artikel(en) uit onze webshop en plaats ze in het winkelwagentje

Klik op de knop "Afrekenen" of op 'verder winkelen' wanneer u bijkomende artikelen wilt bestellen.

Stap 1 maak uw keuze uit éénmalige aankoop  of een account aanmaken. Als u een account aanmaakt kan u uw bestelling op de voet volgen.

Stap 2 Vul uw adres gegevens in. 

Stap 3 Kies uw verzendmethode.

Stap 4 Kies uw betaalmethode.

Stap 5 Bevestig uw bestelling, afhankelijk van de door u gekozen betaalmethode wordt u naar de desbetreffende betalingsprocessor doorgestuurd. Alle online betalingen gebeuren op de beveilgde server van de betalingsprocessor(Multisafepay of Paypal), hierdoor zijn de door u ingevoerde gegevens 100% veilig.

Opgelet: Artikelen worden verzonden na ontvangst betaling !
Wat is de leveringstermijn?
Bij elk artikel staat de leveringstermijn aangegeven(levering in de tab "extra informatie") tel deze bij de door u gekozen verzendoptie en u heeft een goede indicatie:
  • Belgie:  Bpost 24h  =  besteld voor 14u geleverd de volgende werkdag               Kiala = 3 à 4 werkdagen  (mail ons het kialapunt van uw keuze)                TNT / UPS = besteld voor 15 u volgende werkdag geleverd
  • Nederland: TNT / UPS
  • Rest van europa en Wereldwijd: contacteer ons

Opgelet: Artikelen worden verzonden na ontvangst betaling !

Wie verzorgt de levering?
Afhankelijk van het land van de bestemmeling maken wij van volgende verzenddiensten gebruik:
  • Belgie:  Bpost 24h (verzending naar een postpunt of naar het door u opgegeven adres, indien u afwezig bent laat de postbode een bericht achter, hiermee kan u uw pakket gaan afhalen in uw postkantoor)                Kiala (mail ons het kialapunt van uw keuze)                TNT / UPS
  • Nederland: TNT / UPS
  • Rest van europa en Wereldwijd: contacteer ons
Wat zijn de leveringskosten?
De leveringskosten hangen af van de door u gekozen verzendwijze en het land van bestemming. Deze worden weergeven in uw winkelmandje.
Wat doe ik met een beschadigd pakket?
Indien u merkt dat het pakket beschadigd is bij aflevering dient u dit onmiddellijk te melden aan de koerier of de postbode.
Kan ik op uw discretie rekenen?
Uiteraard! Wij verzenden uw pakket in een neutrale doos zonder vermelding naar de inhoud en zonder verwijzing naar het webadres.
Indien wij u dienen te contacteren doen wij dit steeds via mail.
Wat als ik niet thuis ben bij levering?
Indien uw bestelling met Bpost wordt geleverd laat de postbode een bericht achter in uw brievenbus en heeft u 14 dagen de tijd om uw pakket af te halen op het postkantoor. Indien uw pakket wordt geleverd door een koerierdienst, dan laat deze bericht achter en kan u hen contacteren voor een nieuwe leveringsdatum.