Klantendienst

Contacteer ons
U kan ons op verschillende manieren contacteren:
1.  GRATIS via Skype (skypenaam: eroticashop.be)
2. via ons online contact formulier:  klik hier
3. via mail: 
   
Bestellen

Bestellen gaat via een paar eenvoudige stappen:

Kies uw artikel(en) uit onze webshop en plaats ze in het winkelwagentje

Klik op de knop "Afrekenen" of op 'verder winkelen' wanneer u bijkomende artikelen wilt bestellen.

Stap 1

maak uw keuze uit éénmalige aankoop  of een account aanmaken. Als u een account aanmaakt kan u uw bestelling op de voet volgen.

Stap 2

Vul uw adres gegevens in. 

Stap 3

Kies uw verzendmethode.

Stap 4

Kies uw betaalmethode.

Stap 5

Bevestig uw bestelling, afhankelijk van de door u gekozen betaalmethode wordt u naar de desbetreffende betalingsprocessor doorgestuurd. Alle online betalingen gebeuren op de beveilgde server van de betalingsprocessor(Multisafepay of Paypal), hierdoor zijn de door u ingevoerde gegevens 100% veilig.

Opgelet: Artikelen worden verzonden na ontvangst betaling !

Betaling
In onze shop zijn er meerdere betalingsmogelijkheden:
  • Betaling via bankoverschrijving vóór de levering (betaling dient overgeschreven te zijn binnen 7 kalenderdagen na bevestiging van uw bestelling):
    652-8246492-22(Record Bank)
  • Bancontact Mistercash (Belgie)
  • Ideal (Nederland)
  • Paypal
  • Creditcard
Alle betalingen worden uitgevoerd in een 100% beveiligde omgeving dit om uw veiligheid en privacy te waarborgen!
Verzending
Afhankelijk van het land van de bestemmeling maken wij van volgende verzenddiensten gebruik:
  • Belgie: Bpost                  Kiala(mail ons uw kialapunt)               PostNL / UPS
  • Nederland: PostNL / UPS
  • Rest van europa en Wereldwijd: contacteer ons
Artikel terugsturen
Neem contact op met onze helpdesk om de manier van terugzenden te bespreken.
Het retourartikel moet goed verpakt en voldoende gefrankeerd teruggezonden worden.
Voor een goede afhandeling door onze klantendienst dient de retourzending vergezeld te zijn van een kopie van de faktuur. Indien een artikel defect is bij ontvangst, dient de klant uiterst 3 werkdagen na levering, ons hiervan op de hoogte te brengen.
In geval van retourneren zijn de verzendkosten ten laste van de klant. Enkel in geval van omruilen wegens defect of beschadiging worden de verzendingskosten binnen de 30 dagen vergoed aan de klant.
Uw bestelling volgen
Indien u een account heeft aangemaakt kan u makkelijk de verwerking en verzending van uw bestelling volgen. U kan eveneens uw eerdere bestellingen bekijken, uw verlanglijstje raadplegen,.... en nog veel meer!
Verzendgegevens aanpassen
Indien u een account aangemaakt heeft kan u dit zelf doen na het inloggen op deze account.
Indien u een bestelling heeft geplaatst als gast, neem dan contact met ons op.